imago

Podnikání je peklo, stres a nejistota. Stejně bych neměnil.

Vždycky jsem se cítil jako outsider, ať už jsem dělal cokoli. Je to tak i v mé letos již dvacetileté podnikatelské kariéře. Přesto, že se dvacet let nachytřuju horem dolem ve všech možných i nemožných oblastech, nedokázal bych se označit za profesionála. Coby zarytý introvert prakticky nechodím na žádné konference, co je networking jsem nevěděl do loňského roku, když jsem se omylem na jednom ocitl, odtrpěl jsem ho a věděl jsem, že znova už to nedám.

Každopádně, dvacet let v oboru, to už je něco. Tak jsem si řekl, že si sesumíruju pár odstavců o tom, jaké to podnikání vlastně je, že trochu poodkryju, že to není furt jen idyla, nablýskané fáro a cool statusy na Linkedinu.

Čti dále…

Freya – můj poslední web?

Zdá se, že přichází doba éjájová. Věci se mění a mění se rychle. Za pár let už asi nikdo nebude kódovat weby, nebude se pachtit s CSS a html. Prostě se napromptne zadání, trochu se poladí a voila! Tak jsem si řekl, že si nakódím můj poslední web, dokud to ještě jde a dává to aspoň trochu smysl.

Čti dále…

Dvacet let DIY

Tenhle článek píšu na lavičce u nás na poli. Koukám na naše tři chundelaté ovce a říkám si, že nejsem úplně ideální prototyp byznysmena. Přesto je moje dnešní téma ryze byznysové – letos naše firma imago (původně založená jako fantasyobchod) slaví dvacet let své existence a chtě nechtě to člověka svádí k nějaké retrospektivě.

Čti dále…

Jak zvládnout rebranding?

Jsou to už více než dva roky co jsme rebrandovali Fantasyobchod. Když se dnes ohlédnu, vidím to jako malý zázrak. Zavedenou značku s patnáctiletou historií jsme nakonec rebrandovali za necelé tři měsíce... Čti dále…

Plochá firemní struktura není pro každého

Povídání o holakracii, managementu, ploché firemní struktuře, jejích výhodách a úskalích a o tom, jak kolem ní kroužíme v imago. Čti dále…